Jak szybko reaguje na zgłoszenie pomoc drogowa?
Pomoc drogowa to branża, w której rywalizuje między sobą niesłychanie wielu usługodawców. Każdego dnia walczą oni o klientów, którzy oczekują wręcz błyskawicznego czasu reakcji na zgłoszenie, a jednocześnie konkurencyjnych cen. Łatwo domyślić się, że każde przedsiębiorstwo funkcjonujące jako pomoc drogowa a1 jest w stanie zaproponować swoje usługi 24 godziny na dobę, a jednocześnie 7 dni w tygodniu. Najczęstszą przyczyną wezwania pomocy drogowej jest awaria pojazdu bądź kolizja, do której doszło na autostradzie bądź drodze ekspresowej. Już podczas rozmowy telefonicznej klient może ustalić potencjalny koszt zrealizowania konkretnej usługi, dzięki czemu ma szansę uniknąć negatywnego zaskoczenia w momencie konieczności rozliczenia się z pracownikiem pomocy drogowej.
Dużym atutem firmy jest fakt, że zatrudniają fachowych pracowników, którzy będą w stanie poradzić sobie z najprostszymi usterkami już na trasie. Pomoc drogowa a2 na ogół świadczy swoje usługi na konkretnym odcinku autostrady, dzięki czemu wspomniany wcześniej czas pojawienia się na miejscu zdarzenia potrafi być naprawdę krótki. W zdecydowanej większości wypadków klienci powinni przygotować się na wydatek kilkuset zł, jeżeli w rachubę wchodzi chociażby holowanie. Na mniejszą skalę inwestycji muszą liczyć kierowcy, w których wypadku konieczne będzie dowiezienie paliwa bądź zrealizowanie niezbędnych usług wulkanizacyjnych. W rachubę wchodzi także możliwość skorzystania z awaryjnego uruchomienia auta metodą “na kable”.